Miracle_1 ben de gebelik testi yaptım negatif çıktı bende silik falan da yok maalesef ki flaşla da baktım hatta sabah kan verdim sonuç bekliyorum hiç gecikme yaşamazdım normalde hatta ayda iki kere regl oluyodum 6 ay önce doğum kontrol hapı önerdi doktor iki ay onu kullandım 4 aydır ilacı içmiyorum başka türlü de korunmuyorum doktora sorduğumda üç ay kadar ilacın etkisi sürer demişti zaten ama yine de adetim düzenli bi şekilde oldu bu süre zarfında sadece bu ay gecikti