meryem3333 Kızlar canım çok mumbar istiyor 13 haftalık hamileyim mumbar kelle paça kokoreç şırdan yemek zararlı diyorlar ama canm çok istiyo.bebege bı sakıncası olur mu bilgisi olan fikir verebilirmi.????
Nursemomm meryem3333 iyi bi yerden alınınca iyide pişirilicince sıkıntı olmaz ama yemesen daha iyi tabi
Denizroj meryem3333 ben iki defa yedim ama öyle aşırı değil cok şükür bi sıkıntı olmadı. Ama genelde yemeyin diyorlar zararlı çünkü. Canın cok çekiyorsa tadımlık al
Rnhndkzn meryem3333 canın çok istiyosa abartmamakla birlikte ye cnm ben de kokoreç yedim 24 haftalığım ve çok şükür bebiş son derece sağlıklı
Kezya meryem3333 canım canın çekiyorsa iyice piştiğine eminsen ye bence yemeyip de kendini strese sokunca iyi mi olacak ye bence bi defaya mahsus bişey olmaz
Nesrinkrdnz1 meryem3333 ilk aylarda bende aşırı kelle paça Yedim normalde hiçç aramam kış boyu maşallah hiç hasta olmadım güvendiğiniz yerden yemekte sanmıyorum sıkıntı olsun
Adademr meryem3333 canım ben çok sewerim yedimde şuan 36 haftalık hamileyim bi sorun yaşamadım we ayda 1 de kesin tükettim . Temiz hazırlanıp piştikten sonra sorun olmaz bence 🤗