Homozigotmutant Kızlar selam 19+5 haftalık hamileyim . az da olsa idrar yolu enfeksiyonu var diye doktor bunu verdi tem içimlik . Ben yemekten sonra içiverdim ama gece yatmadan içmek daha iyimiş şimdi benim buşekilde kullanmam faydalı olur mu ?
Edatalha Homozigotmutant evet cnm gece yatmadan içmen gerekiyodu ve mümkünse sabaha kadar tuvalete çıkmaman gerekiyodu onun etkili olabilmesi için
Merve42 Homozigotmutant Homozigotmutant canm bişi olmaz 2 saat lavaboya girmemeye çalış yatarkende içme sebebi bu bol su iç lavaboya girme bişi olmaz bu saatte içmende
Merve42 Bende de vardı bol su içerek geçirdim sende öyle yap canm ilaç içmektense su iç bol bol geçer Allah’ın izniyle
Merve42 Doğru ama bana doktor ilaçtan öte az bi enfeksiyon gözüküyor ya su ile yok edelim ilaç vermeyim dedi ve işe de yaradı sende bundan sonra tekrarlamaması için bol su iç