semanurkc ben hamile olduğumu bilmeden bebek 5 haftalıkken düştüm ve kan geldi hamile olduğumu bile bilmiyordum test yaptık pozitif düştüğüm ve kan geldiği için çok korktum bir şey olmadı şu an ikimizde iyiyiz ki ilk haftalar daha riskli biliyorsunuz siz yine de ihmal etmeyin bence bi doktora gidin🤍