İlk oğlum 38.5 de sezeryan ile 2700 doğdu kuveze almadı ama bunda çok sorunlu geçiriyorum buda erkek bebekte hiç bir sorun yok sağlıklı ama benim anemi var B12 çok düşük demir çok düşük anemi erken doğum yaptırır diyor bı tedavi verilmedi sadece B12 iğnesi yiyorum hergun okadar chat gbt 600 Gr normal diyor haftasına göre ama ultrasonda da 24 haftalık çıkıyor bebeğin kafası bacakları gövdesi