Sevval_66 hiç kimseye aldırma kuzum ben ilk transferimde sürekli yattım tutmadı ikincisinde yattım tutmadı üçüncüsünde ilk gün zaten ikindiye kadar hastanedeydim sonra eve geldim ilk gün dikkat ettim ikinci gün evin içinde yürüdüm dinlendim hep böyle devam etti özellikle sol tarafıma yattım kan akışı daha iyi bir sağlanıyor beslenmeme dikkat ettim çok bu sefer tuttu ama maalesef bebeğim gelişmedi 4. De yine yatmadım ayaktaydim bu sefer tuttu hemde ikizlerime. Rabbim inşallah sana da bu duyguyu tattırsın hiç kimseye aldırış etme psikoloji önemli beslenmene dikkat et kefir iç mesela günde bir bardak çok sağlıklı