Kızlar geçen sene temmuz ayında doğum yaptım. Mart ayına kadar çok güzeldi döngüm. geçen ay 2 sefer regl oldum. ayın 6 sında ve 29 unda. doktora gittim herşey normal deyip gönderdi fakat bittikten bi kaç gün arayla lekelenme yaşadım. toplam 10 günü buldu diyebilirim tamamen bitmesi.dün akşam tekrardan regl oldum neden böyle oldu anlamadım sürekli regl neden yaşıyorum ve çok ağrılı geçiyor aranızda yaşayanlar varsa yardımcı olabilirmisiniz?