Merhaba kızlar merak edenler için dün doktora gittim öncesinde hiç kan vermedim direkt doktora gideyim dedim ve keseyi gördük adetim 7 gün gecikmişti. Yalnız kafamı karıştıran bi şey var doktor söylerken 4+5 haftalık dedi ama ultrason kağıdında 5+5 yazıyor sizce yanlış söylemiş olabilir mi doktor çünkü ultrasonda yazan doğrudur diye biliyorum ne diyorsunuz ?