ayse_gcmn11 evet gittim haftada 1 gün 2 buçuk saat sürdü toplam 4 hafta. Her hafta ilk önce fizyoterapist geldi ve pilates yaptırdı daha sonra ebeler ya da doktor gebelik ve doğumla alakalı bilgi verdiler psikolog lohusalık dönemini anlattı diş hekimi diş sağlığı ve diyetisyen beslenmeyle alakalı bilgi verdi. Bebeğe acil durumda ilk müdahale, bebek yıkanması giydirilmesi ve en önemlisi emzirmeyle alakalı bilgiler verildi. En son hafta dersler bitince doğumhane odaları gezdirildi. Ben çok yararlı olduğunu düşünüyorum kendi açımdan.