BuBuM lared 13- 14 haftalıkken pıt pıt şekilde hissettim, öncesinde elma yemiştim onu çok sevdi belli ki ondan beridir her gün bir tane elma yerim yarım saat sonra tekme atar
busecalimli sepselin benim de aynı o şekildeymiş ben 19. haftada pıt pıt yatar halde hissetmeye başladım 💗
sepselin busecalimli ayy hadi bakalım ya çok heyecanlı bir his olmalı 🫶 doktor ekranında görmekten çok farklı bir şeydir onu hissetmek
busu1 lared 20+5te hissettim 22ye kadar bekle kuzu bazısı hiç hissetmez ablam belki 10 defa 9 ay boyunca hissetti yeğenimi
busecalimli sepselin evet 🫶🏻🫶🏻🫶🏻 insanı rahatlatan bisey anksiyeteler de biraz olsun azalıyor hareketleri hissettikçe 🙏🏻🙏🏻
EftelyaRuzgari Ben de 21 haftadayım ben de henüz hissetmiyorum ilk gebelik ve kilo var ondan mı acaba
elifboyraz lared ben b lared ben bugün doktora gittim çok şükür iyiymiş doktora da sordum hareket hissetmiyorum diye doktorda eşi önde dedi normal hissetmemen dedi