handekarahan anladım ben de 31 haftalığım başından beri önden gidiyor bebek, şu an iki küsür hafta önde de diyet karbonhidrat yasağı vs söylenmedi bana o yüzden merak etmiştim, sizin 21 den sonra arayı açmaya başladıysa belki baştan beri önde gitti diye bana farklı yaklaşmışlardır ya da doktordan doktora da çok fark ediyor yaklaşımlar ben yine de bu kontrolde bir sorayım karbonhidrat kısayım mı diye, kıs derse eyvah :( 😅
Sağlıkla gelsin hepsi dünyaya inşallah, diyetinizde kolaylıklar 💞