18 haftalık ve 7.5 kilo verdim zaten kilolu gebe kalmıştım (82)o yüzden takmıyorum ama bu saatten sonra alırım gibi inşallah hızlı almam ve geri gebe kaldığım kiloyla doğuma giderim 😂😂 ama yinede iştahlı iştahlı yemek yiyen gebeleri görünce çookk özeniyorum bende yemek istiyorum diye ağladığımı biliyorum