halkatatlisi gelir kaç haftalıksın benim 39da geldi önce pembeyle karışık geldi nişan deniyormuş.sonra hastaneye gittim çatala çıkardılar ıkındırdılar ıkındıkça su sızdı kese patlamış yani.su gelmeye başlayınca da bırakamıyomuş hastane risk oluşur diye.sabaha kadar bekledik açılma olmadı suni sancı taktılar 24 saatte suni sancı çektim 2 cmden öteye geçemedim.sonra midem bulanıyo dedim nstye bağladılar bebek strese girmiş kalp atışları bi arttı bi düştü acil sezaryen oldum 32 saatte bitti doğum maceram.kaç haftalıksın ped tak kontrol et su sızdığına eminsen git