Bu forum düzenini açıkçası pek beğenemedim . Eskisi daha iyiydi Bir şey araştırıyoruz onun dışında her şey çıkıyor . Filtrelemeden en alakalı yapıyorum seçeneği, yine aynı. Umarım kısa zamanda düzelir . Ayrıca reklamsız paket satın alma var mı biliyor musunuz ?