İlk gebeliğim hiç bir bilgim yok araştırdıkça öğreniyorum yarın ilk ultrasonum olacak daha önce alttan da muayene olmadım 3 defa beta bakıldı olumlu görünüyordu şuan 7+3 haftalık gebeyim ultrasonla bakılacağı ve kalp ritmini duyma ihtimalimden çok heyecanlıyım ama olumsuz ne duyabilirim neye hazırlıklı olmalıyım bilemiyorum cevap verirseniz çok mutlu olurum