Rabia140 inan bana doğum sancısı olsa farkı anlarsın ve gittikçe sıklaşır düzensiz olmaz kaç haftalıksın açıklık kelimesini duyunca hemen doğacak sanıyoruz aldanma sakin ol hastanede sancı çekmek o kadar kötü ki hiç istemezsin gelip gidip parmak atıyolar 8 saatte açıklık ilerlemezse suni sancı veriyolar ondan sonrası zaten 3 dkda bir ağrı giriyor sen sancıların sıklaşınca git ben suyum sızıyor diye gittim prosedür gereği bırakmıyolarmış zorla doğurtmaya çalıştılar açılmam 2 cmde kaldı sezaryen oldum sonunda boşuna çektim suni sancıları