FtmaOngn smls19 vala canim herkezde aynimi bilmiorm sma benimki solda ve rahim böle fasulye gibiydi en baştan beri erkek yanı suan ama nekadar dogrudur bilmiorm :))
Seher_ smls19 ilk önce soldan bakmıştı doktor kalp atısina falan erkek benimki ama şuanda hep sağda duruyo bende anlamadım😂😂
smls19 Bozonana Bir aralar bi post açılmıştı orda bununla ilgili yorumlar yapılmıştı bende merak ediyorum daha öğrenmeye bir kaç hafta var ama insan merak ediyor 😍😍
Hulyalp smls19 ikizlerim var biri kiz biri erkek ikisininde sola yapismis ayrintilida oyle dedi doktorumuz.
Hulyalp smls19 amin canim Allah razi olsun. Butun hamisler saglikla alsin kucaklarina yavrulariniii 💕
Minejjan smls19 ilk defa duyuyorum ama benimkisi solda ve erkek bilemedim şimdi şans mı yoksa gerçek mi 🤷🤷🤷🤷🤷