blnmyld Kızlar selam Şuan 12+3 üm ve öğlen doktor kontrolüm var, sizce cinsiyetini öğrenme şansım olur mu özel hastaneye gidiyorum bana bol şans dileyin lütfen inşallah sağlıklıdır ve cinsiyetini öğrenebilirim 🥹🥹 çok merak ediyorummm
atlasmoms blnmyld sağlıkla kucağınıza alın inşallah 12. Haftada gittim erkek dedi 14 de gittim kız da olabilir bilemiyorum dedi 😄 özel hastane siz 16. Haftayı bekleyin ozaman kesinleşir gönlünüzdeki olsun inşallah 🙏
annekiz6141 blnmyld Buyukk kizimda 11+6 ikinci kizimda 14 te kız 17 de erkek 20 de gostermedi 22+4 te detaylida kesin kiz olduğunu öğrendik 🥰
Hatice_00 blnmyld olur giderken portakal suyu iç yada karpuz ye inşallah gösterir ultrason görüntüsü varsa at tahmin yapalım bakalım bilebilecek miyiz 🤣
dilekkinn21 Bende 12+2 de gittim özele kıza benziyor dedi bu hafta yine gidicem bakalım inşallah kızdır allahım evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
masal_2 Kızlarrr benimde yarın kontrolüm var öğlen ben 16 haftalık oldum öğrenirim artık diye düşünüyorum en son gittiğimde 12 haftalıktı erken tahmin için dedi doktorum 😊😊
blnmyld masal_2 yaa 🥹 özele mi gidiyordun çiçeğim inşallah gönlündeki ve hayırlısını nasip eder Rabbim 🌸
blnmyld atlasmoms Ya ilk çocuğum aslında cinsiyet çok önemli değil ama insan merak ediyor ona göre alışveriş yapasım var heyecan çok var ahahah tutamıyorum kendimi 🥹🥹
masal_2 blnmyld bir kızım vardı şimdi iki kızım olacak inşallah 🙏 hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah canım 🌸