Ya birşey sorucam size artık cok sıkıldım bacılarım 1 nisan da adet oldum 8 inde bitti
Bir sonraki adetime 29 unda olmam lazım ama ben adetime 10 gün kala akıntıda ilk başta hafif kasık hasssasiyeti oldu sonra şeftali rengi leke
Bugunde yine hassasiyet oldu artından kıl gibi kan kücük bu doktora aoruyprum normal diyor daha önce kaç kere gittim normald şyorlar yaşayan var mı