Arkadaşlar merhaba suanda 6. Ayımdayım başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Yaklaşık 1 hafta 10 gün canım karpuz iştedi ve ihmal ettim. Ama bu süreçte sol göğsüm okadar çok ağrımaya başladıki anlatamam. Komşuma qğrıdam bahsedince süt çeker canın bişimi istediki dedi. Dedim uzun zamandır karpuz istitor ama önemsemedim. Sağolsun almış geldi yedim. Ve 1-1,5 saat sonra farkında bile okmadım günlerdir çwktiğim ağrım gitmiş. Bugün şundan korkuyorum. Hamileliğimin ilk zamanları eşim annesinin sağlık sorunları ve cenaze süreçleri oldu ve hastanede olduğu üzgün olduğu zamanlar oldu ve benim belki aylarca bu ağrım oldu. Ve canımın çektiği bir kaç şeyi yemedim. Eskiler bebekde sorun olur falan diyormuş şimdide korktum oturdum ağlıyorum ya bu da tutarsa die. Varmı akıl vericek biri