Merhaba hanımlar. 3 hafta önce bakır spiral taktırdım devlette. Enfeksiyon oldu sonrasında ilaç kullandım dr gittim çok az bi enfeksiyon kaldığını söyledi bi tane ilaç verdi 15 gün sonra gel enfeksiyon geçmezse çıkartırız spirali dedi ama benim taktırdım günden beri ara ara lekelenmem oluyor bu konuda fikriniz varmı