xlarge canım doğum değil ama hastane taşınmadan önce kürtaj olmuştum 12. Cadde hastanesinde 4 gece kaldım inanın çalışanları o kadar tatlı ve ilgiliydi ki hep yanımdalardı doktorlarıda aynı şekilde Gamze hoca ve Şükran hoca çok iyi çalışanlarda direk oraya geçtiği için söledim bu arada canım