havos38
rmy1
zehrairem
Kızlar benim doktorum Kıvanç şahin🌸 o kadar iyi ilgili bir doktor ki çok çok memnunum,hatta randevu almadan bile gidip sırayla girebiliyorsunuz,
şehir hastanesinde iyi dokotra denk gelsen bile doğumdn sonra seninle ilgilenen hemşireler o kadar ilgisizlerki bir ağrı kesiciyi getirip yapmaktan acizler yalvarıp yakarıyosum öyle ilaç getiriyolar üşendiklerinden dolayı resmen yok daha ilaç gelmedi yok doktor daha söylemedi odaya zorla çağırıyoruz resmen ama erkilette yengem doğum yaptı annem yanında kaldı diyorki hemşire yarım saate bi geliyor bir ihtiyacınız varmı ağrın var mı diye soruyor ilgileniyor, yani demem o ki canımızı nereye emanet edeceğimizi bilmeliyiz sadece doktorla bitmiyor hemşireler olsun ebeler olsun hepsi çok önemli Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin🙏🏻🌸