merverr Kızlar karnım bi anda sertleşıyor ve bebek bi tarafta toplanıyor gün içinde ara ara oluyor bu Dogumun yaklaştıgının bir belirtisi mi ? iki gün önce kontrolüm vardı nstde sancı cıktı ve doktor bir parmak açılman var dedi.
mervesdoruk merverr benimde sertleşme oluyor akıntım çok isal kusma var alt tarafımda baskı çok bakalım beklemedeyiz
kaya_kaya merverr Aynısını Bende yaşıyorum ama nstde sancı yok ve açılma yok. 38+4 ilk Hamilelikte Böyle bişey yaşamadım hiç 😅
aakkssuuff Benim 36. Haftadsn beri çok sertleşiyordu şuan 38+3üz aynı durumdsyım ama gelen giden yok ☺️
hatice6152 kaya_kaya aynısı bende oluyo sebebı ne bılmıyorum ılk hamılelıgıkte bendede yoktu bendede sancı cıkmıyor