35+4 olduk çok şükür. Çok problemli bir hamilelik süreci yaşamadım ve hep kendimi vajinal doğuma motive ettim. En son kontrole gittiğimde doktorum zamanından daha önce gelir biraz aşağıya yerleşmiş dedi. Önümüzdeki hafta çatı muayenesi yapacağını söyledi. Şimdi korkuyorum🥺 Vücuduma güveniyorum ama korkuma da engel olamıyorum. Dua edip tevekkül ediyorum🌺 Sizde durumlar nasıl? Paylaşmanızı isterimm😌