damlaa51 Kızlar benim diğer hamileliğim de ilk başından beri göğüs uçlarım ağrıyordu , ama bunda 4+0 baştan beri hiç göğüs ucu hassasiyeti kasık ağrısı yok tedirgin oluyorum
pnarbyrk damlaa51 her hamilelik bir değil. Benimde birinci hamileliğim rahat geçmişti ama bunda sürünüyorum
damlaa51 Hatice_00 aklım karıştı ters giden bişeyler olabilir mi ki diye :( teşekkür ederim yanıtınız için
bademli_puding damlaa51 her hamilelik kendine özeldir benim üçüncü gebeliğim üçüde birbirinden farklı