etne İlk doğumun kendi isteğimle keyfi sezaryen oldu spinal oldum kıl gibi ince bir iğne sinek ısırması daha çok acıtıyordur hiç bir şey hissetmedim zaten doğuma girmemle bebeğin çıkması 15 dk sürdü sakinleştirici iğne vs yaptıkları için çok rahattım bide hemşireler hep başımda konuştu benimle güzel geçti sonrasında ilk gün biraz zordu ki o da çok normal yani doğumdan çıkıyorsun ilk geceyi atlattıktan sonra evime gidip duşumu aldım bolca dinlendim asla hareketsiz kalmadım korsemi taktım 1 hafta sonra gündüzleri evde tek başıma idare edebiliyordum, ikinci sezaryenim olacak sıfır korkum var abartılacak bir şey değil sağda solda abartan kötüleyen çok insan var ama ben iyi ki sezaryen olmuşum