Valla canım şekerle bi ilgisi varmı bilmiorum suyun fazlılığının bi oranı varmı onuda bilmiorum ama benmde auyum fazla oluyo her gebeliğmde onuda suyu patlattıklarında şaşırıp kalıyo doktorlar boşaltıeken kız bune su bitmedi ne çok suyum varmış diyip gülüyoduk ebe karnıma basardı su iyice boşalsın die hatta şeker testide yaptm hepsi norml çıktı ilk 2 bebişim 3bçuk kilo doğdu bu sonuncu 4 kilo doğdu 39. Haftada artk doğumu başlattk ben korktm 38den başladım hadi alalım demeye doktorum bi hafta dha dayandı sonra aldık çnkü bebiş dha da kilo alırsa sezeryna dönmek istemedim bilinçli olmak önmli bu konularda herşyide doktora bırakmamak lazm yksa benm doktor 40. Haftayı beklerdi benm hem açılmam da vardı sancım yoktu onuda suni bağladılar zatn ona gerkk kalmadı aslnda alttan muayene edince bebiş de artk gelim dedi doğum başladı ilk doğumunsa iyi araştır ilk değilse zatn diğerleriyle kıyasla bilirsin