byznrgkcn Kızlar 34+4üm, arada karın sertleşmelerim oluyor ve olduğunda karnımda çok acı oluyor bir anda , acaba doğum sancısı bu acının uzun süren hali mi? Bir saniyelik bile böyle acıyorsa bunun uzun sürmesini düşünemiyorum Nasıl dayanıyorsunuz
sarilale123 byznrgkcn adet sancısının daha fazlsı gibi tarif etmek gerekirse ağrı geldiğinde kıvrandırıyo, ama iki saniye durduğunda insan ohh diyor.tarifi zor gerçekten anlatılmaz yaşanır tarzda. Dayanışmayacak bir sancı olsa kimse o sancıyı çekip doğurmazdı bacım böyle düşün motive et kendini ben öyle yapıyorum. Çocuk doğduğunda ne acı kalıyo ne ağrı
Ceku256 byznrgkcn insanı bi an dünyadan uzaklaştırıyor sonra geri bırakıyor gibi. Yaşadığım hiçbir acıya benzemiyor. Ama yine olsa yine vajinal doğum yapardım
Mammaamai byznrgkcn benim ilk önce belimde ve kasığımda ağrı şeklinde başladı ve çok hızlı bir şekilde dakikaların arası azaldı sancı gelmesine yakın sanki vücuduma elektrik yayılır gibi bir his ardından ilk 10 15 saniye sancının şiddeti artarak bele ve kasığa vuruyor sonra 20-40 saniyeler arası en şiddetli hale geliyor orda nefes almak bile zorlaşıyor sonra da giderek yavaşlıyor ve 1-1.30 dakikanın sonunda yok oluyor ve bir sonraki sancıya kadar sanki regl ağrın ağrı kesici alıp kesildiğinde vücudunda değişik bir rahatlama oluyor ya aynı öyle bir his oluyor. Bende bu şekilde oldu 🥹
byznrgkcn sueda_34 hiç yaşamadığım için çok merak ediyorum nasıl bir şey olduğunu ve nasıl başa çıkılacağını
qunes1 byznrgkcn başa çıkılacak bir acı değil ama dayanılacak bir acı o sancı geldikçe sen acı çekeceksin ve dayanacaksın sonra doğuracaksın ..
sueda_34 Acı eşiggine bagli dogumun ilerlemesine bagli ama benimki zor olmustu ilk normal dogum yapttim 2nciyi sezaryan olmak istiyorum
Rabia140 Kızlar acil bi bakar mısınız iki gündür ağrım vardı geçti am şuan arada normal ağrı ile karışık bebek aşırı hareket ediyor ve her hareketi dehşet acı veriyor normal mi acile gitsem mi bir fikir verir misiniz