rumeysa_ttkrky16 Hanımlar en geç ne zaman bırakın dedi doktorunuz 36 ya kadar kullan dedi bana doktorum daha yeni 36ya girdik bende bıraktım ama alfamet ilacım var tansiyon dengeleyici onu içiyorum doğuma kadar
sarilale123 rumeysa_ttkrky16 ben alfameti doğuma gireceğim sırada bile içtim doktorunuz bırakın dmediği sürece onu bırakmayın
rumeysa_ttkrky16 Elisa0110 tansiyon dengeleyici sanırım pıhtılaşma.a sorunum yok ama tedbir amaçlı yinede şuan 2 gündür içmedim sadece tansiyon ilacımı içiyorum salı dr sorucam
sadece1selda @rumeysa_ttkrky16 ben pıhtılaşma sebebiyle kullanıyordum 35 de bıraktım 34+6 son ilacı içtim
H_M_ sadece1selda bende pıhtılaşma için kullanıyordum bugün 34+6 oldum yarın içmemeye baslıcam inşallah bir sorun olmaz korkuyorum valla ama ben ignede kullanıyorum iğneye devam dedi