Ben şimdilik 3 tane yenidoğan sıfır kollu zıbın aldım 3 tane kısa kollu 3 aylık 1 tanede sıfır kollu 3 aylık aldım e bebekte 7al 6 öde vardi 2tane çıtçıtlı patikli tulum aldım 0-1 ay dı sanırım 1 tane de fermuarlı tulum aldım 1-3 aydı babası bir tane şapkalı bir takım almış 1-3 ay dı o da 1 tanede 10lu hastane çıkış seti aldım kafam çok karıştı gereksiz mi aldım yalnış mı aldım eksik mi anlamadım ben😂