oglusgul Bebeğim 21 haftalık oldu hala isim bulamadım Parla ismini beğeniyorum ama eşim o ne öyle parlak der gbi diyo 😏
crnk94 oglusgul ay bu kocaların her isme bir kulp bulması 😅 Parla çok güzel isim. Onun dışında kızım olsaydı Umay koymayı çok istemiştik. İlay ve Ekin isimleri de listemdeydi