elif_4510 Kızlar yaklaşık 3 gündür bebeğimin hareketlerini his etmiyorum daha öncesinde otururken bile vurunca his ediyordum vajinal enfeksiyonum vardı doktor dikkat etmemi söylemişti ondan dolayı bir şey olmuş olabilir mi
kvsr1603 elif_4510 hiç bir şekilde mi his yok yoksa minik minik var mı sola yatıp çikolata yiyin önce biraz öyle kalın yinede yoksa doktora gidin
begonvilll8 Sol tarafınıza uzanın çikolata, tatlı, meyve tarzında şeyler yediniz mi ? Su içtiğinizde de hareket hissedilebilir gecikmeden doktora görünün.