HakanKemal hangi hastanedesiniz benim de 37+1 sabahtan beri mide bulantısı ishal ve sancı var ama çok şiddetli değil yarına kadar dayanmaya çalışıyorum doktorum şuan hastanede değil diye yanlış mı yapıyorum gitmeli miyim acil olarak bilmiyorum yarın gidip sezeryan için gün alacaktım normalde