Neva_aydn Selenay147 normal ben 10 haftalıgim hem sancım var hemde bel ağrım kanama yoksa doktorda bı risk yok demisse endişe etme bebek büyüdüğü için rahim de büyüyo ağrı yapıyor
bersu56 Selenay147 haftamız aynı bende 8+6 haftalığım benimde bel ve kasık ağrım var yarın randevum var inşallah bir sıkıntı yoktur