Merhaba kızlar 12 haftalik hamileyim. Biraz ev işi yapayım veya ayakta durayim oturup kalkamiyorum uzandigimda donemiyorum cok ağrıyor sirtim. Sirt dedigim de aşağılar böyle tam orta yerde belimin adim atmakta zorlaniyorum. Bunu yaşayan var mi aranızda? Endiselenemeli miyim?