Kızlar şuan 36+3üm ve çatı darlığı sebebiyle 39.haftam da zorunlu sezeryan olacağım ve son 1 ay da başıma vajinal enfeksiyon,diş enfeksiyonu, vajinal dudak şişmesi, ağrılar ve sancılar girmeye başladı bebeğin anne karnındaki 1 günün önemini biliyorum ama doğumu daha fazla kötü durumlarla karşılaşmamak için 38.haftamda sezeryan istemeli miyim?