gecen gun ogrendim raporum ilk bastan kabul olmus ama gittigim iki eczanede kolqya kacip parayi alip yok uc hekim onayi yok heyet raporu deyip gondrdi gecen de sadece bi eczacinin yonlendirmesi ile saglikocagina yazdirdim saka gibi ama oldu giden 6 bin cocuklarimin sadakasi olsun ne diyim