Kızlar bu surumu yaşayanlar var mı aşırı kaygılıyım ilk gebeligim 2023 de 17 haftalık kaybettim bebegimin 11.hafta kontrolü iyiydi 15 e gittiğimde suyu azalmış dendi ama ben su gelişi falan hissetmedim hiç sanırım sızıntı şeklinde geldi erken dogum oldu patolojite verdim sonuç
28 YAŞINDAKİ ANNENİN 17+4 HAFTALIK GEBELİĞİNDEN OLAN BAŞ-TOPUK UZUNLUĞUNA GÖRE 18 HAFTA
İLE UYUMLU FETAL SOL VENTRİKÜL HİPOPLAZİSİ NEDENLİ TERMİNE EDİLEN HARİCEN ERKEK GÖRÜNÜMDE
FETÜS MATERYALİDİR.
2- FOKAL AKUT KORYOAMNİONİT, PERİVİLLÖZ FİBRİN BİRİKİMİ İZLENEN İMMATÜR PLASENTA
Böyle yazıyordu sonucumda ama ben hala anlayamadım neden suyu geldi enfeksiyon su geldiğinde sonra olabilir çünkü 1 hafta su gelişi oldu belki daha fazla o süreçte olmuş olabilir benim sorum şu aslında bu tarz bir durum yaşayan var mı tekrar hamileyim ve korkuyorum tekrarlar bişey olur diye 16haftamdayım kontrole gitmedim henüz