Haticeebasyoll Kizlar 36 +2 haftaligim bugun kontrolum vardi bebegim dogum kanalina girmis ama hic aciklik yok belimde de biraz agrilar giriyo ara ara duzensiz sizce ne zaman dogururum ben ya 🤔🙄
Hmyr_ygt Haticeebasyoll bende aynıydım doktor istiraat et dedi 40 hafta oldum 😞 tam anlamıyla Doğum kanalına girmemiştir oraya doğru dönmüştür canım doğum kanalına girmesi demek Doğumun başlaması demek
Haticeebasyoll Hmyr_ygt zaten dönük tu ama bugun bidince dogum kanalina girmis bide acikliga bakalim dedi bakti hic aciklik yok dedi anlamadim 🤷♀️