smyyy95 Kızlar döngümün 13.günü pik gördüm 14.Gün testim silikleşti pikden bir gün önce değerlendirdim sizce çatlamadan önce mi daha iyi çatlamdan sonra da şansım var mı
parla94 smyyy95 benim de pik gördükten sonraki gün silikleşti. O iki günü değerlendirdim sadece çünkü taşınma işlerimiz vardı. Çok şükür hamileyim
dalyaluna35 Catlamadan sonra 24 saat icinde dollenme imkani olur, ben de pik gunu degerlendirmedim pik oncesi ve çatlama gunu degerlendirdim tuttu insallah senin de tutar
smyyy95 Aysegl12 inşallah canım bende işi yaradı kaç aydır yumurtlamam çok geç olmuştu bu ay 13.gün pik gördüm
parla94 smyyy95 çok teşekkür ederim. Tabi ki Allah en yakın zamanda hayırlısıyla bi bebek nasip etsin size