Gzddlk Kubrakose balon aldım kapı süsü ve takı yastığı birde fiyonk yaptırdım canım küvez eteğini kendim yapacağım.hoşgeldin bebeğim yazan flama aldım.ramazana gelecek doğumum ikram olarak sadece çikolata ve şeker yaptıracağım
Acemiannes Benim eşimde aileside böyle şeyleri bilmiyor ben söylüyorum sanki dünya ďışı şeyler duyuyormuş gibi tepki veriyorlar eşimde fazla masrafa gerek yok kaç gün yatıcanki hastaneye kim gelirki falan diyo valla ne yapcam bilmem.
Hanife_ Kapı için tül aldım isimli kapı süsü yaptırdım küvez eteğini ve fiyonkunu kendim yaptım takı yastığı yaptırdım evdeki beşiğinin cibinliğini de götürmeyi düşünüyorum balonlar aldım ikramlık içinde minik biberonlara draje koydum 15 biberon- üçgen kutulara lokum koydum bi 20 kutu- isimli kurabiye yaptırcam bide minik kek kalıpları aldım onları yapıp kek standına koycam
Gzddlk Hanife_ bende küvez eteğini kendim yapacağım kapı ve küvez eteği için 11 metre kristal tül aldım yeter değil mi ?
Hamile41 Ne bilim bana cok sacma geliyor kayinvalidem eşim hevesli hastanenin fiyatinin icin de de susleme varmis allahtan
Hanife_ Zeyzeyharun internetten aldım sonra kardeşimde parti malzemeleri satan yerden aldı çiçeklilerde de satılıyormuş