Kızlar bir şey sormak istiyorum polikistik Overim var pazartesi gününden beridir lekelenme var ilk günler kahverengi daha sonra kırmızı oldu sonra tekrar kahverengi sadece silince gelen ped doldurmayan yaklaşık yedi gün oldu adet de yok göğüs hassasiyetim var kasıklarım ağrılar giriyor benim gibi yaşayan var mı çok kararsızım gebe miyim acaba diye düşünüyorum ama böyle uzun süreli lekelenme yaşayıp adet olanlarınız falan var mı ya da gebe kaldığını öğrenen yedi günde değil beş gün olsun sekiz gün olsun farktmez lütfen yardımcı olur musunuz