Tomriscvn bence bezi çok alma hangisini alacaksan benim bebeğimde hiçbiri pişik yapmadı ama hepsi taşırdı en son BİM’in markası jenny will kullanıyorum 😂😂molfixler yaramadı ,sleepyden hiç memnun kalmadım hele bide bebişin cinsiyetine görede herhalde bez değişiyor sleepy bana küçük geldi kalıpları ,baby turbo sleepyden çok daha iyi .ıslak mendil olarakta molfix izotonik olanı gayet yeterli