Kızlar oğlunmdan kalan ayırdığım zıbınları çıkarayım ona göre kalan eksikleri alayım dedim ama şok oldum. Resmen damalı gibi sarı sarı leke olmuş. Zaten ayırdığımın kıyafet vs nerdeyse hepsi açık renk beyaz krem. Bir gece öncesinden soda arapsabunlu suda beklettim bayağı bir sarı su çıkmış. Ama lekeler hala duruyo çoğunda. Sandık lekesi deniyor buna dedi kv zor çıkar diyo. Napsam neyle yıkasam çıkar, bilgisi tecrübesi olan var mı??