Esrasrgn canım dediğim gibi kolestaz durumu varsa hem anne hem bebek için tehlikeli ama benim çok kaşıntım vardı vücudumun her yerinde o yüzden tahlil yaptırdım alt ast 100 52 çıkmıştı kolestaz başlamış dedi doktorum ilaç kullandım 15 14 e düştü değerlerim kaşıntınız falan yoksa değerleriniz çok da yüksek değilse kolestaz değildir bence dediğiniz gibi kullanılan ilaçlardan falan da olabilir sadece ihmal etmeyin diye söyledim😊