antikaruhum Merhabalar kızlar, sat’a göre 7+2 yim ancak bir hafta kadar geriden geliyor. Vajinal ultrason ile bebeği gördü ancak kalp atışını çok zor gördü. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
annelikoo antikaruhum benimde öyle oldu canım 30 nisanda tekrar gideceğim sorun yok dedi doktor ama bilmiyorum
sucukluyumurta07 antikaruhum benım öyle oldu 4 gün sonra gittim tam aldı kalp atışını. Sonra haftası uyumlu hale geliyor sıkıntı etmeyın
izguler antikaruhum hiç içini bulandırma yavrum, 6+1 de benim de öyle oldu. Doktor bir hafta sonra gel güzelce duyalım dedi, gittik güzel duyduk elhamdülillah. Senin de öyle olur Allahın izni ile 😌