sedabldk benim de 24. Haftada başladı bir gün sabahtan akşama kadar geçmeyen sağ tarafta ağrım oldu dediğin gibi gaz sancısı gibi sola doğru yan yatınca sabit kalınca geçmiş gibi oluyor ama hareket edince artıyordu akşam doktora gittik bebekle ilgili sorun yok . Bebek sağ tarafa meyilli olduğu için sağ böbrekle mesane arasındaki kanala baskı yapıyormuş buda böbrekte genişlemeye sebep oluyormuş o gün hastanede kaldım önlem amaçlı orda antibiyotik iğne yaptılar iyi geldi ağrım geçti hamilelikten kaynaklı olan bir durummuş şuan ağrım yok ama o baskı hissettiriyor üroloji doktoruylada takip halindeyim. Bol su içiyorum idrarım geldiğinde tutmuyorum. Sola yatıyorum hep. İyi hissettiğimde de yürüyüş yapıyorum çok yormadan. Atlatıcam inşallah 🙏🏻 sabırla sağ salim zamanın geçmesini bekliyorum siz de dikkat edin böyle bir durum olabilir kontrol ettirin