Bebeginehasret Sena36 canm ben alyans bebe besik var orda siparis vericem arastrdm herkes cok memnun bide uygun
Mutluhamis Sena36 biz çilek mağazasına gittik dolap artı büyüyen karyola için 3.200 tl dediler ama 10 yaşına kadar falan kullanırmış çilekten alışveriş yapan varmı?
Sevcanesme Sena36 biz fabrikaya yaptıracak istediğim modeli Bence internetten almamaya çalışın kızlar bence kendi gözünüzle görün öyle alın beşiği internet güvenilir olmayabilir bilmiyorumda
mrsdoruk Mutluhamis ben yaptım 🥳 bende büyüyen beşik ve çamaşırlık aldım nature baby serisi kardeşime de zamanında çilekten aldık çok memnun kaldık açıkcası o yüzden yine tercihim çilek oldu
Deryaylmzkeser Mutluhamis biz çilekten romantica dolap ve Şifonyer aldık beşiği de çilekten aldık ama büyüyen değil çünkü onun yerine bazalı yatak almayı düşünüyorum ama dolabı şifonyeri çok güzel beşik de güzel ben memnunum ama büyüyenler kullanışlı değil canım bilgin olsun
Dlkkoge Sena36 sepet beşik alabilirsin ilk zaman kullanmak için 500 600 tl falan ben öle yaptım yatak odasına koydum
Semraylmzr Dlkkoge sepet beşikte 5 6 ay anca yatiyomus kullanışlı olmadığını duydum bütün kullananlardan
Sevcanesme Sena36 yani kendi gözümüzle görelim Sağlam’ı kalitesi iyimi diye internetten siparış ettiğimiz şeyler umduğumuz gibi çıkmaya biliyor
BMA Sena36 canim instagramda hem uygun hem kaliteli ürünleri var bebekonforbesik diye benim beşiğim vardı uyku setim eskiydi ordan aldim 2 gün icinde geldi ve cok güzel malı var uyku seti vs icinde oluyor öneririm eger istersen link atabilirimt
BMA Sena36 https://instagram.com/bebekonforbesik?utm_source=ig_profile_share&igshid=1vjt6fij2zj18 bak canim sor hemen yaziyorlar inan uygunlar
lilamom Sena36 bende oda yapmadim https://www.e-bebek.com/tahterevalli-kido-oyun-parki-p-tht-tkd-01cev/ bunun beyazini aldik surekli indirime giriyor 900 tlye aldik biz 3 yasina kadar yatabiliyor 4 kademe secenegi var oyun parkida oluuor en son cibinligi yastigi yorgani korumaligi yatagi alezide icinde tekerlekli frenli gayet guzel geldi bana bi bak istersen kurduk bile biz daha cok var ama😂