dmtdvnern gerçekten öyleydim herşey kokuyordu herşey. Canım anca bişey çekecek o zaman onu kusmuyordum. Bi kere bi dilim pizza yedim, açım sabahtan beri ,nasıl sevindim kusmadım diye 🤣🤦 16 dan sonra geçti ama benim 12 haftadan sonra çok çok arttı, doktorumu ağlayarak aradım evden dışarı çıkamıyodum kusuyorum diye. Ben kontrole falan gelemem kötüyüm dedim. Onzyd başladı oda fayda etmeyince zofere döndük .inanırmısınız bıçak gibi kesti . Dedim dünya varmış.